16 Temmuz 2015 Perşembe

pisuvar

selamlar dostlar




bayram tatili yaklasti. muhtemelen herkes tatil yerine ulasmistir. simdeden huzurlu bir tatil ve kazasz belasiz donus yolculugu diliyorum herkese




yolculuklar demisken eger kendi arabaniz yoksa cok buyuk bir ihtimal otobusle seyehat ediyorsunuzdur. ucakla bile olsa az sonra deginecegim sorunla mutlaka karsilasmissinizdir. dinlenme molalarinda ya da ucak icin bekleme salonlarinda tuvalet ihtiyaci dogdugunda kalinan zor durum.


ben biraz pimpirikligim sanirim. o sebeple cok fazla tercih etmiyorum kullanmayi. ama uzun bir aradan sonra dinlenme tesislerindeki tuvaletleri kullanmak zorunda kaldim. gayet hijyenik olabildigince sakin hatta ihtiyac giderilirken daha mesut olsunlar diye klasik turk muzigi yayini yapan bir tuvalet.




teknik olarak tereddut edilecek hic bir sorun yok. rahat rahat ihtiyacini gorebilmeli insan. ama ben girdigimde bildiginiz ellerim titriyordu. ciktigimda yol arkadasim "iyi misin rahatlamaktan cok iskence gormus gibisin" dedi. ki hakliydi da.




yol boyunca konunun uzerne cok dusundum. nedir beni geren. bircok kulturde "public bathroom(PB)" olarak yerlesen umimi tuvaletler biz de hamam tarihi kadar eskidir. sadirvanlarin 40 adim uzagina yerlestirilen cukur uzerine kazilmis tuvaletler genetic olarak soyle ya da boyle kodumuza islemis olmali. ama ben neden bir gerginlik icindeyim.




gecmise dondugumde en ciddi PB sendromumu Izmir forumda yasadigimi kesfettim. az irdeleyince sorun cozuldu. PB sendromum yok benim resmen pisuvar sendromum var.




gectigimiz sonbahar Izmir forumda cilginlar gibi ikeanin ucretsiz iceceklerine dadanmis, cocuklarin yapmayacagi seyler yapmistik." yarim bardak sodaya yarim bardak kola mi daha guzel yoksa Fanta mi" arastirmasi bunun en mantiklisiydi. sonuc: acil tuvalet ihtiyci. tuvalete girdigimde ise dalyan gibi bi delikanlinin pisuvarda ihtiyac giderdigi direk gozume carpti. en nihayetinde ya benim asiri merakim ya adamin dikkatsizligi yuzunden sahsin penisini gordum. ondan sonrasi benim hizla disari kacisim ve nefes alisverislerimi duzenleme calismalirimdan ibaret.




penis gormedigim sey degil. neden bu kadar panic yaptigim sorusu hala beynimi kurcaliyor. sanirim istemedigim bir anda yabanci birinin mahremiyetine sahid olmak beni geriyor. bu da PB sendromu olarak geri donuyor bana.







25 Haziran 2015 Perşembe

ramazan ve gzone


selamlar dostlar

nasilsiniz? beni sorarsaniz iyiyim.......

50lere ait mektup ornegi gibi baslayayim dedim ama sarmadi. malumunuz ramazan geldi catti. sosyal medyada " oruc oruc bu yapilir mi abi ya" diyaloglari havalarda ucusuyor. bu tur ikazlara sebep olan davranislar sanki diger zaman diliminde yapildiginda gayet dogalmis gibi lanse edilmesi de ayri bir sorunsal.

en onemlisi yemek paylasimi. " yedigin ictigin senin olsun ramazandayiz ya bizimkiside can" yorumu eminim sizin  de karsiniza cikmistir. ister gelenekci deyin ister eski kafali. bizler yemek paylasan kultur degildik. hele hele halka acik bi yerde. kendi ozel dairemizde belki bi nebze kabul edilebilir. ama her onune gelene " ben flan yerde yemek yedimmm" nidasi kodumuza uygun mu diye sormadan edemiyorum. o kadar yasli sayilmam ama  dedemin aldigi muzlari hususi siyah posetlere koydurdugumuzu hatirlarim. okula goturmek ne haddimize. ve biliyor musunuz bir kismimizda bu durumun toplum baskisindan oturu olustugu inanci olussa da be o kanaatte degilim. yemekleri bile belli mahremiyette yasanmasi gerekliligi dusuncesi  belki beni gunumuz escinsel genel ornekleriyle barisik olmamaya itiyor. birebirde yasanmasi gereken cok seylerin uluorta yasanmasi durumunu kast ediyorum. - ramazandan girip bambaska bir konudan cikabilme yetenegim oldugunu kesfettim suan-

dedim ya ramazan insan ister istemez biraz rolantiye aliyor kendini. yogun tempo yasamayi sevsem de bi yerde enerji tukenince " canim yatagim deyip" uzaniyorum iki seksen- kulli yalan boyum 176-. kitaplar bitti elimde. napiim napiim derken epeydir okumak istedigim "gzone" a baslayayim dedim. bir yili doldurmak uzere. tum sayilari da henuz okumus degilim. ama gayet guzel yazilarla karsilastim. roportajlar gayet basarili. album tanitimlari detayli ve guzel. konuya ozel sayilarin hazirlanmasi cok hos. hic isim olmasa dahi fitness sayisini cok severek okudum mesela. ayrica lezbiyen kulturune cok uzak biriyim ve her zaman yakinlasmak ve daha fazla sey ogrenmek istemistim. bu dergi bu acigimi kapatabilir. android versiyonunda bazen sorun yasanabiliyor ama dergiyi okumak gercekten keyifli.

keske olsa dedigim bir mesele var gzone da. kitap tanitimlari kosesi. gerek guncel gerek klasik. okuyucular uzerinde belli bir background olusturma, var olani gelistirme, gelismis olani paylasma gayet hos olurdu gibime geliyor. belki de derginin hala okumadigim sayilarinda boyle bi calisma vardir. erkenden buraya birseyler yazmis olabilirim ama edebiyatinda yasamin bir parcasi oldugu ve cok donanimli lgbti biraylerinin bulundugunu biliyorum. bencilce itiraf ediyorum ki faydalanmak istiyorum onlardan anliyor musunuz :) aylik kitap okuma kampanyasi bile duzenleyebilir dergimiz.

yazacak cok sey var da sonra ki  yazimiza diyelim dostlar.


 


31 Mart 2015 Salı

fermantasyon mahsulleri...

Selamlar dostlar

Uzun bir bosluktan sonra merhaba demek guzel geldi. Boslugun sebebi olarak en fazla yogunluk bahanesini kullaniyorum.  Serde tembellikde var. :)

Onumizdeki yil icin cesitli planlarim var resmilestiginde sizinle de paylasicam ama su donemde bol bol iyi dileklerinize ihtiyacim var.  Surec malum. Paralel bir escinsel oldugumu bilyorsunuz. Drtler birdi iki oldu anliyacaginiz. Neyse deginmek istedigim konu bu degil. Cunku biliyorum ki fazla suyun resmen israf olacagi bir konu. Ama sorunuz olursa cekinmeyin sorun :)

Haftasonu mini bir geziye katildim. Kayseri ve Nevsehir. Kayserideki selcuklu ve osmanli eserlerinden se on dorduncu yuzyil yer alti sehirleri dikkatimi cekti. Ayni sekilde Nevsehirde de birkac ornegini inceleme imkani buldum.

Her iki ilde de yer alti sehirlerinde ana oge sarapti. Fermantasyon cukurlari hala eksimtirak kokuyordu. Ya da bilincaltimin bir oyunu. Dedim ki demekki bende bu geziyi mayalanmaya birakmaliyim. Iki gunde olsa dinlenen veriler benim icin cok hos mahsuller verdi. Paylasmak isyedim.

To get our share from history kavrami var amerikada. Tarihten payimiza duseni almak. Ilk onceleri pagan roma zulmunden kacan hristiyanlar kullanmis bu yer alti sehirlerini korunma amacli kisa donemlerle. Ardindan katolik baskisindan kacan ortadokslar. Guvercinler yoldasi olmis hepsinin. Tuyleriyle uyutmuslar mazlumlari kendilerini feda etmisler beslenebilsinler diye. Uzumlerini daha lezztli kilmis gubreleri.

Demek ki tarihte her zaman bir dominant akim digerlerini ezmis. Yok saymis. Yer altina itmis ama ailememis. Biz escinlellere yapilan da bu aslinda. Baskin olanin altinda ezilme durumu. Hatta isi daha guncel sureclere de getirebilirim ama bi saha benim renkli yanimi yansttigim alan oldugindan girmek istemiyorum.

Ben zalim olmayip mazlum olmaktan dolayi gurur duydum kendimle. Ve inanin birgun birileri tarihin raflarinda turkiye escinsellerinden de bahsedecek. Umarim iyi yonde olur.

Gorusmek uzere...

27 Eylül 2014 Cumartesi

yollar gotururken bizi simdi durak yirmi yedi...

Selamlar dostlar...

Uzun bi ara... evet kabul. Ama kurkcu dukkanim ya benim burasi. Elbet birgun donecektim. Nasip bu guneymis.

Hayatimda derin degisiklikler oldu. Izmirdeyim suan. Is degistrdim. Yine egitim sektorundeyim ama farkli bi misyonla. Iki ay kadar oldu izmir hala acmadi kendini bana. Sevgili gay panda zor sever demisti izmir icin  de ben kulak arkasi ettiydim. Bundan sonra ne derse dinlicem soz :)

Degisiklikliklerden biri de birkac gune yirmi yedi olacagim. Gobegim ve ben psikolojik olarak buna hazir olsak da hala bi baltaya sap olamamislik efekti cehremi sarmis durumda.

Bir de yaslanacak omuz yok ya hala. Fena koyuyor. Gerci bu agirligi kimler tasisin desenize :)

Vel hasili kelam hala ayni yerde otluyorum. Kimi arkadaslar askerlikten dondu.( Gecmis olsun kaan ) kimileri evlendi. Kimileri universite kazandi. Bilmem kac tane mim yayinlandi. Sevgili beyaz ciklet birkac album daha tanitti. Arada hatrimi sordu. Sevgili semi mailleriyle yanimdaydi.

Guzel kanular biriktirdim. Daha gizemli olsun hadi imbikledim. Yeni insanlarla tanistim. Ayasofya cuma gunleri muslumanlara pazar gunu hristiyanlara ait olsun  nasil olsa ayni allah a ibadet etmiyormuyuz deyip yeni gorusler ortaya attim. Dolayisiyla degisik amazon ormanlarinda bile gorulemeyecek nadirlikte tepkiler aldim.

Paylasicam hepsini.

Gorusmek uzere :)