1 Ocak 2013 Salı

takvim takıntısı

selamlar
takvimler biraz daha ağırlaştı bu gece. eee kolay değil koca bir yıl oturdu üzerine. duvara asıpta hergece günün getirdiklerinin hırsını alırcasına tek seferde kopardığımız takvimlerimiz varsa çivilerini sağlamlaştırın derim. odamdaki duvara astığım tek aksesuar olan duvar takviminin yapraklarını gerçeketen çok seviyorum. ağaç canlanıyor gözümde tek fark tüm yıl yaprak dökmesi yeni bir tür olması muhtemel
yahu takvim takvim git her kurumun kendine ait bol yapraklı bi takvimi vardır istediğini al bize ne  diyebilirsiniz. haklısınız. geçen bir banka promosyon olarak takvim dağıtıyordu. üzerinde her mevsimden bir ağaç. sanırım dedim tasarım uzmanı da ağaç olarak görüyor takvimleri... ve herkes de böyle bir şablon oluşturuyor.
takvimin benim için önemi büyük. çünkü anneme eşcinsel olduğumu anlattığım gün odamdaki ilk bizce armayıda bu takvime kazımıştım -renkli kalemelerle çiziktiriverdiğim gökkuşağı-
olabildiğince tekil renkleri seven benin böyle radikal bir renklenmeye gitmesi elbette tonla soruya sebep oldu ama 2 yıldır her gece ona bakıyorum her yağmurda  her resimde  her ışık kırılımında kendi gibi  olanları hatırlayan milyonlarca insan var olduğunu hissediyorum  yatağa girince bir nevi yalnızlıktan sıyrılmış oluyorum sarı üstümü örtüyor mor suyumu baş ucuma bırakıyor lacivert kendinden beklenmeyecek bir ses tonuyla -ninnimsi bir ses - masallar okuyor. yeşil alnıma iyi geceler öpücüğü konduruyor mavi okuma lambamı kapatıyor.
tek kişilik yatakta 8 kişi yatıyoruz anlıyacağınız -kırmızıyla turuncu biraz erkenci olduklarından benden önce uyuyorlar bir de kırmızı fena horluyor - bu bana güç verdi veriyor vereceğinden de eminim
çünkü yalnız değiliz yalnız olmayanın tüm eksikleri tükenir yeter ki zaman rüzgarına karşı ayakta kalabilsin
dip not: gökkuşağından haz etmeyenler daha farklı yollar bulabilir mesela dün gece 00:11 herhangi bir sebepten ötürü cnbc e yi izlemeyen dostlar buldujları ilk fırsatta biscolata reklemını izlediler izleyecekler :)


daha dip not: o brunoyu bi bulsam ben ...
hepinize huzurlu yıllar dostlar ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder