22 Ocak 2013 Salı

yazmak olsun adı

selam dostlar 
hiç konu felan belirlemedim kafamda doğaçlama olsun istedim ben olayım istedim sanırım az ya da benden olsun istedim yazdıklarım anlık hazırlıklı değil öncekiler gibi
son günleri ağır hastalıklarla geçirdiğimden bol bol vaktim vardı aslında düşünmelik ama sanırım düşünme işini apan orgnım da hasta olduğundan ortaya çok somut şeyler çıkmadı.
dün gece annemle eşcinselliği tartıştım baya enine boyuna ilk değil son da olmayacak aileye açılmış olmanın doğal sonucu  yıllarca annemden saklamama rağmen 2 yıl önce başarısız ve büyük çaplı intihar girişimim sonucu mecburi açıklama da bulunmak zorunda kaldım
sonuçta bazen destek görüyorum bazen yadırganıyorum öyle gelgitli bi döngümüz var 
olsun anneme sahip olduğum için okadar şanslıyım ki yurt dışında olsaydım sanırım yakın çevrem lucky ismini takardı bana o derece


dün yeni bi diziye başladım last resort hoş özellikle james king karaklteriyle daniel lissing  baş döndürücü bi görüntüsünü sizinlede paylaşayım dedim


ve 2 gündür ardı arkası kesilmeden dinlediğim şarkı annem bile beder mi diyo o kız ne diyo diyerek kendi dilince "bıktırdın ama " dedi onuda bi tanıtayım dedim size nashville dizisinin pilot bölümünden if i didn t know better  buyrun efendim
hele erkek solist sam palladio çok  yönlü biri hem göze hitap ediyor hem kulağa :)


2 yorum:

  1. Geçmiş olsun ımtırak. Umarım önemli bir sağlık sorunu değildir, soğuk algınlığı falandır.

    YanıtlaSil
  2. benim bağışıklık az düşük olduğundan sağuk algınlığı bile aylar sürebiliyor
    teşekür ederim derpresif :)

    YanıtlaSil