7 Ocak 2013 Pazartesi

potansiyel güç

Murathan Mungan ı bilirsiniz. Edebiyatın bizcesinden bukatler de sıkıştırır eserlerine. kendini anlatır ya da kendi gibileri Eldivenler , Hikayeler adlı eserini epey bir zaman önce okumuştum- zaten bir solukta bitiveren birşey- ama orda karşılaştığım bir hikayanin ben,m üzerinde değişik anlamlar ifade edeceğini hiç düşünmemiştim ...

"ansızın her şey" adlı öyküsünde Mungan fiziksel sebeplerden ötürü erkek cazibesini geç farkeden bi  delikanlının bu güc nasıl bir silah olarah kullandığından bahseder.-ya da ben öyle anladım yanıldıysam Murat Bey in affına sığınıyorum-

kontrol altına alınmamaış ve olur olmaz heryerde kullanılmaya hazır bir yıkıcı güç arkek cazibesi...
böyle bir gücümün olduğunun yeni farkına vardım. gerçekten çok tehlikeli oldduğuna karar verdim . yanılıp yanılmadığımı anlamak için olayı bir de sizlere anlatmak istiyorum

havaalanında check in işlemleri sırasında ağzının içine düşücekmiş atmosferi yaratan bayan görevlilerden oldum olası gıcık kapmışımdır. -erkek oldumu muhtemelen aynı duyguyu memrlar yaşıyor ama karıştırmayalım orayı :) - 
izmir den kalkan uçağıma yetişmek için valizimi nasıl doldurduğumu bilmiyorum 4 kilo bi fazlalı olduğunu havaalanında öğrendim. gayri ihtiyari ödemem gereken ücreti yanımdaki nakiti kredi kartımdaki limiti düşünürken birden görevli bayanla göz göze geldim ve şimşekler şimşekler
üstde bahsettiğim hikaye zihnime hücum etti. nasılsa bu ücret ödenecek denemekten ne kaybederim ki deyip bayana karşı olan psikolojik hareketımı başlattım.
ses tonumdaki değişikliğe kendim bile inanamadım ama işe yaradı. ilk defa bir bayana kur yaptım ve tuttu .
hem ne tutmak ekstra bagaj ücreti almadan milletin üçer üçer oturdu uçakta -en arkada olsa da -tek başına seyehat. defalaece gidip geldiğim yolun en keyiflisiydi. :)
hadi canım bukadar da tesadüf olmaz deyip bir kaç kere daha denedim ve sonuç mükemmel...
evet bu silahı yeni keşfetmiş biri olarak ilk başta keyif alsam da şu an "tehlikenin farkında mısın " çanları kulaklarımda çalıyor.
dur demeli miyim ki ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder