14 Şubat 2013 Perşembe

anna karenina

merhabalar efenim

üç gün evvel bir film izleme gafletine düştüm ki ne düşmek sonuçları hala devam ediyor. geceleri uyku uyku değil bildiğin karlı havada bolu dağı yolu sadece kamyonlar değil her türlü ulaşım aracı kaza yapıyor devriliyor.

durumun vehametine binaen günah çıkarmanın faziletlerinden yararlanayım dedim. efenim filmimiz anna karenina tolstoyun meşhur eseri lise hazırlıkta bi kere okuduydum lakin hiç bu şekilde anlamamıştım. çok hoşuma gitti ama hoşuma giden başka şeylerde varmış meyersem

efenim spolier vermeye gerek yok lakin filmin anlatım tarzı çok hoşuma gitti. kendine münhasır bi çalışma olmuş benden baya bi yüksek not alır zannımca

gelelim olaylı üç güne esmer bağımlısı olduğumu baya bi kişi bilir. o sebeple filmizimin kahramanalrından kont vronsky   hiç dikkatimi çekmemişti. hem sarı hem enteresan bıyıklı hadi be demiştim ama bilinç altım öle dememiş demek ki böyle bildiğin rüyalarımda esir alındım .
valla anlattım işte umarım bu gece rahat bi uyku çekerim

izlemek isteyen duygusal arkadaşlara notumsu:
dans sahneleri kahredici bi enterasanlığa sahip demedi demeyin

görüşürüz dostlar...

6 yorum:

  1. Bu film hala vizyonda mı bilmiyorum. İzlemek istiyordum çünkü.

    Sana Vronsky ile tatlı rüyalar diliyorum. En iyisi sizi yalnız bırakayım :))

    YanıtlaSil
  2. Aman sabahlar olmasın! diyorum o zaman :))

    YanıtlaSil
  3. sanırım bikaç sinamada hala mevcut incelemek lazım izlenesi bi film depresif ben imkanları zorla derim :) ya da kiralayıp (:P) meşhuur börekler eşliğinde de izlenebilir böyle cümbür cemeat :) gerçi ozaman imansız gitme ihtimali var filmin ama neyse

    YanıtlaSil
  4. sıradan öncelikle hoşgeldin sefa getirdin bulogumuza çay kahve ne ikram etsem bilemedim :)

    havalar da soğudu hani ...( laf bulunamayan komşu gezmesi oldu bu resmen )

    not: iyi dileklerin için müteşekkirim. böle uzun geceler bak aklıma geldi bu film 21 aralık ta varmıydı ben izledimiydim izleseydim en uzun gece felan :P çok abartı oldu :)

    yorumlarınızı her zaman bekliyoruz
    muhabbetle

    YanıtlaSil
  5. hakkı var hakkaten taş da taş yerinde ağırdır da var bende yeri yoktur diye bekliyodum baya baya yeri varmış hala arada bi yokluyo geceleri beyimiz de alıştık sanırım fazla heyecen olmuyor artık :)

    bu arada yorumunla blogumuzu şenlendirdin
    teşekkürler

    YanıtlaSil