13 Şubat 2013 Çarşamba

ımtırak mim lenirse...

önce bi panik havası, "Allah ım ne halt yicem" yakarışları , derin nefesler, "hadi aslanım yaparsın bunu" gazları," amaaan tırt bu ya sen neler yazmadın ki " küçümsemesi, sonra eteklerimin zil değil bildiğin türk müziği eseri icra etmesi

evet sevgili O gay ben de nin beni mimlediğini öğrendiğim anda ahandu bu zincirleme ruh halini yaşadığımı bi itiraf edeyim başta sonra ilk yazımı tekrar okuma ihtiyacı duydum hay parmağımı eşşek arısı sokaydıda şeklinde bi serzenişe girsem de ok yaydan çıkmış abi deyip adam adam ilk mimimi - ne kelime ama - kabul ettim. buyrun gelin ilk yazımda neler demişim mim hakkında hatırlatayım size istedim

" mim in anlamı çok büyüktür bende arapçada mim kavramı şekle bürüyen ektir.- teşebbüs* müteşebbis gibi-.... o bakımdan bahsi geçen kavramlar bir de ben şekil vermek istedim"

gelelim şekillendirmeye;

1)Blog yazmaya neden başladınız?

   önce bi gay in blogunu okudum sonra çirkeflik yapıp açılın ben de yazcam dedim ve 2 ay olmadı sanırım daha henüz ama bence hoş oldu kimseye anlatamağım şeyleri yazdım yazıyorum yazıcağımı da düşünüyorum. herkes kendi gözlükleriyle bakıyor hayata yaşamına engellerine bende kendi gözlüklerimden nasıl göründüğünü anlatmak istedim. başlamış oldu böylece tabii bir buçuk yıl o gay in önderliğinde bi gizli blog eğitimi de var onuda yazmazsam vefasızlık etmiş olurum kanaatindeyim

2) Adını seviyor musunuz? Sevmiyorsanız ne olsun istersiniz?
 
   iki ismim var birisi babamın babasının ismi onu zaten hiç kullanmıyorum. diğeri annecazımın isteği ile konulmuş memnumsuyum diyebilirim. ama levent ismine bayılırım. ilkokul ve lisedeyken ali diye bi hayali arkadaşım da vardı psikologlarım ali ismini de sevdiğimi söylemişlerdi ama çok katılmıyorum. bilinçaltı olabilir.

3)Asla yapmam dediğiniz bir şey var mı? varsa nedir ?

   sanırım bi bayanla asla ilişkiye girmem giremem. alkole de asla demesemde çok yakın bi sertlikle yapmam cevabını veririm sanırım

4)Dünya da ençok görmeyi istediğiniz yer neresi ?

    esmer düşkünü biri olarak yanıtlarsam italya ispanya ve brezilya, eğitim meraklısı olarak cevaplarsam kanada ve güney kore, yemek yapma tutkunu olarak konuşursam çin ve fransa dersim sanırım tabi sadece görmek değil buralarda yaşamak isterdim

5)Sizi ençok ne mutlu eder?

    hiç ummadığım şeyler. küçük bi tebessüm minik bi hediye bazen hoş bi cevap ben bile şaşırıyorum bazen kendime yuh abi bununlada mutlu olduysan diyerekten :)

6)Fırsatınız olsa ençok kimle tanışmak istersiniz?

   şimdi tanışmak istemek ile muhabbeti devam ettirmek olayları var. ben mesela murathan mungan ve cem adrianla tanışmak muhabbeti devam ettirmek, iklimlerini her hücremle hissetmek isterdim.

7)Hayattaki amaçlarınıza yavaş yavaş ulaşabildiğinizi düşünüyor musunuz?

    hayatta amaçlar var mı  tutturan var mı bilemiyorum ama ben kesinlikle bu katagoriye girmiyorum. eğer 60larda var olsaydım amaçlarım bir nebze olsun yerine ulaşabilirdi. ben doğuştan bi hippi besliyorum içimde ama sonuçta elde var sıfır demek için daha yolun çok başında olsamda şu ana kadar elde var sıfır

8)Hangi burçunuz? Burçlara inanır mısınız?

   güncel anlamıyla değil ama genel olarak burçlar kavramına inanıyorum. teraziyim yükselenim de  terazi çok ama çok enterasan ruh haline sahibim bu yüzden çifte terazi olmak zordur çok zor :) her özelliği de anneme göre taşıyorum da tabi göreceli bi kavram

9)Bir arkadaşınız ne yaparsa affedemezsiniz?

   çokları çok sabırlı olduğumu ama ipleri koparırsam hiç birşeyi gözü görmeyen bişi haline geldiğimi söyler. genelde affediciyimdir. ama yüzüme fiziksel anlamda şaka dahi olsa vurulmasını ve  bi de babamı affedemem

10) Sıcak havalar mı? Yağmurlu havalar mı?

     bi sonbahar çocuğu olarak yağmur favorimdir. ama sıcakaları da götürün gözüm görmesin demem hani

11) Takıntılarınız var mı?

    owwww sürüsüne bereket :) göbeğimi takarım saçımı takarım şu adam niye öyle baktı takarım yani tek tek anlatmaya gerek yok sanırım takıntılı bi şahsiyetim mesela mim sahibi neden 11 e atıf yapmış diye düşünür dururm ben şimdi ayıkla princin taşını :)


Hakkımda ki 11 gerçek

-egom çok yüksek ve bunu kabul etmem yıllarımı aldı

- bedensel hazlardansa çok daha az şeyler beni daha müthiş bir hazza sürüklüyor kitaptaki bi tasvir mesela orgazm olmuş gibi oluyorum çok entersan ama öyle

-  sadece 1 kişi biliyordu -o da beni çıplak gören tek kişi olduğundan- sırtımda dövmem var 

-bu 11 gerçeği dolduramayacağım diye endişelerim var :)

-aşkın adamı zayıflattığını inanıyorum

-harbi muhalefetim siyasete girebilirim :P -annem çok şirretsin diyerek tanımlardı sanırım beni burda

-matemetikçiyim ama matemetikten nefret ederim

-sağımla solumu hala birbirine karıştırırım

-içimde sanırım sonsuz yaşam iksirini bulmuş bi çocuk var ve hem orda öyle kalacak

-her türlü radikalliğe karşıyım

- bir deniz aşığı olarak yüzme bilmiyorum



bilmiyorum bi mim böyle mi oluşturulur ama yavaş yavaş alışıcaz sanırım. bu safer olduğu kadar. diğer sefer sonuna kadar diyerek yeni kimseyi mimlemeden izin istiyorum
kendinize mukayet olun dostlar ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder