17 Şubat 2013 Pazar

duygusal keşmekeş


Bakır kaplarda su içmek hayatın kendisi aslında. Elinize alır almaz hissediyorsunuz sıcaklığını suyun. Kaynar  mı olduğunu ya da hangi buzun bağrından kopup geldiğini hissediyor parmak uçlarınız önce . gayri ihtiyari çekiveriyorsunuz elinizi  soğuk da olsa sıcak da belki soğuğun yaktığını ilk böyle öğrenmişizdir kim bilir. Evrile evrile bu hali aldı diye övündüğümüz sinir sistemimiz birden çekiverirken elini her şeyin sonucu daha en başından belliyken içsel mekanizmalarımız neden çekmiyor çektirmiyor ellerini soğuktan ya da sıcaktan hala evrilmemiş bi ruha mı sahibiz daha kaç milyon yıl beklemeliyiz ki çekinme refleksi geliştirelim acı dolu hayat meyvelerinden yoksa gerçek değil mi evrilmek evrim    

Evrime inandığımdan değil yazdıklarım sadece içimdeki keşfedilmemiş organlar cevap arıyor en basit solucan bile iğne batınca hoplaya zıplaya kaçarken  ben yaratılanlanların efendisi insan olarak neden hala acıya sürünerek ilerliyor buluyorum kendimi

Balık pulundan aynalarda ne kadar kolay itiraf ediliyor bunlar ne kadar kolay çıkıyor yol haritası mutluluğun peki haritaya sahip olup da yolculuğa çıkmamak da neyin nesi hangi gelişmiş duygu yapar ki bunu  

Ve sorumuzun nur topu gibi yeni bir sorusu olur an itibari ile ben ruhsal evrimimi isteyerek makinamı olmak istiyorum acaba makine olup düğmeleri kapatmak kim kapatacak o neyi düşünüyor

Ahh sorular keşke hartamda birer rota olsaydınız beni çağıran çözdükçe kabuğumdan çıksaydım siz açıldıkça ben mutluluğa bir adım daha yaklaşsaydım

Ya da hiç cevabınız olmasaydı geldiğiniz gibi gitseydiniz sonsuz yapraklı papatya da kim fal bakar ki kim umutlanır kim acıya gark olurdu ki papatya sarı titrek masum beyaz  beklerdi süslerdi  süslelemek beklemek  aslında masamdaki hilkat garibesi vazo sadece bekliyor süslediğini ben düşünüyorum aslında o ne diyordur ki  sorsam ne der bana yıllarca sana baktım sadece yüzüne değil ruhuna aşinayım artık seni sevecek olandan daha çok seviyorum seni der mi ya da pılını pırtısını toplayıp böyle adam olmaz olsun deyip kaçar gider mi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder