14 Ağustos 2013 Çarşamba

izlenimler

evet dostlar bahsettiğim istanbul gezisine bugün başladım.

gezdik dolaştık arkadaşımla daha önce yapmadığım şeyler yaptık. ayasofyayı değil etrafını gezdik. sultanahmet  ve ayasofyanın arasında ki meydanın ayasofya arkasındaki sokağa bayıldım. bu ispanya kraliçesinin konakladığı otellerin önünden geçen sokağı kastediyorum.

sonra gece 12 yi geçtiğinde kadıköy kadife sokağına gittik. alkol kullanmıyorum. ama o sokakda kendimi çok rahat hissettim. çıplak gezsem hiç kimse dönüp bana bakmazdı bile. sebep nedendir bilmem. çok mu içmişlerdi, yoksa çok mu vurdumduymazdılar.

bugün gezerken ne kadar boyun sevdalısı olduğumu yeniden keşfetmekle beraber, dövmenin üzerimdeki etkisini hayretle izledim.- hele böyle gömleğin yakasından yarısı görünen yarısı görünmeyen dövmeye sahipler yok mu? -


ve son tespit. istanbulu çok gezmiştim. heteroseksüel arkadaşlarımla, sevgilimle, ailemle. ama hiç biri eşcinsel bir arkadaşlar gezmek kadar zevkli değildi. mutlaka deneyin. metrobüse adam kesmek için binin. birbirinize eleman beğenin. tanımadığınız adamın peşinden gidelim diye yolunuzu kaybedin. kültürel gezmeden daha mı güzel oldu ne :)

bir de bir gün resimdeki karakterlerden biri ben olsam :) çok mu şey istemiş oluyorum acaba .kesinlikle çok şey ama ne bileyim belki olur dimi ama

sağlıcakla dostlar

6 yorum:

  1. Önemli olan eğlenmek tabii ki. :)

    Boynunda sonsuz işareti olan biri vardı bir ara hayatımda çok çok kısa süreli. Bilemedim ne desem. :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam felicita.

      eğlenmek için çok farklı şeyler yapan bir yapım var. bu seferki kökten farklı olmasa da rutinin dışında oldu.

      dövmeli arkadaşınla durum çok ironik olmuş. sonsuzluk ama çok çok kısa bir süre. umarım sende kötü bir izi kalmamıştır. ama dövme konusunda ne demek istediğimi anladın sen :D

      görüşmek üzere

      Sil
  2. Gezmelerin bol olsun:)
    İstanbul gez gez bitmez. Bu kez farklı bir tat almışsın belli ki...
    O fotoğraf bir gün umarım senin için de gerçek olur, umutsuz olmamak lazım. Önce düşünceni özgür bırak, istemeyince kimse sana "senin özgürlüğün bu, hadi ne istiyorsan yap" demez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler semi

      bitmez istanbul gerçekten ama "tematik gezi" goş oldu gerçekten. bakalım bugün neler olacak

      umarım semi. mesele de dediğin gibi düşünceleri özgür bırakmada. hala özgürleşemediğimin farkındayım. ama reform hareketleri devam ediyor. özgürlüğü hissetiğimde aynı dili konuşabildiğim biri mutlaka el edicektir.

      Sil
  3. oo çok iyi :) sen değil ama senden sonraki nesiller belki :P inşallah. Ehe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyinin de ötesinde misss :)

      inşallah. ama belki ucundan bana da değer diyerekten :)

      Sil