21 Ağustos 2013 Çarşamba

yok mu bi mutlu sonla biten hikaye

efendim uzun bir başlık oldu farkındayım ama durun dinlenin arada okuyun bu yazıyı.

malum zümre toplantısındayım dediydim. biz matematikçiler bir odada toplandık. en ipe sapa gelmez meseleleri tartışırken yan odamızda da fenciler varmış. sayısalcıyız ya bişey olursa hepsi birden gitsin mantığımı var artık bilemiyorum.

aralarda, ağaç altı ortak toplantılarda fen zümresinden bir arkadaş edindim. sigarası olmadığından beraber takılıyoruz. büfeye beraber gidiyoruz. ortak payda bol. çok beyfendi birisi. ilk tanıştığımızda kesin eşcinseldir bu dedim. sonra  bir yerde okuduğum yazı geldi her zamanki gibi aklıma..

"bir hırsız çevresindeki herkesi hırsız zanneder. çünkü o gözlüğü çıkarmaz hiç gözünden."

daha sonra dedim" ımtırak olumm herkesi eşcinsel sanma. beyfendi adam kibar çocuk. ama eşcinsel değildir."  tam böyle düşünürken abimiz "ımtırak sana bir şey söylemem lazım " dedi. "buyur abi "dedim. -adam 34 yaşında. ama görseniz kardeşim sanırsınız.- " ben eşcinselim" dedi. önce bi arabaya atlayıp manisayı şöyle bi turlayasım geldi. "ben dediydim" diyerekten. sonra dedim "acaba zarf mı atıyor" hiç kapak kaldırmadan. "olur abi senin için dert değilse ne şanlısın" " birazcık dert oldu" deyince aklımdan binbir senaryo geçti. aids den tutunda belalı sevgiliye kadar bir çok olasılığı düşündüm. neden sonra " aman abi en büyük derdin bu olsun. ne kadar şanlısın her iki cinsiyeti de anlıyorsun" dedim gülerek. ama işler iyice sarpa saracak gibi me geldi. çıktı da

çantasından  bir zarf çıkardı. uzattı. "pazar günü müsaitsen gelirsin" dedi.

bir baktım adam evleniyor. "ama bu....." dedim. kaldım. "derdim bu işte" dedi.

nutkum tutuldu. elim ayağım birbirine girdi. sadece" çok zor" diyebildim. gözümden akan yaşlar daha farklı şeyler söylemiştir eminim. " ne oldu " bile demedi. sadece sarıldı.

hakikaten neden ağladım ki ben. eşcinsel birinin evliliği beni hep intihar haberi almış gibi sarsar. özel olmayı bir çok şeye feda etmenin adıdır evlilik. ya gelin? onun hayalleri ? soramadım bunları. sadece " gelirim" dedim.

cenazeye gitmek gibi olacak benim için.

not: abarttığımı düşünebilirsiniz. ama eşcinsel birinin evliliği sorunsuz halledebilmesini hayal edemiyorum. zaten boşanmış bir ailenin çocuğuyum. en ufak bir sorun bile çocuk üzereinde onarılmaz yaralar bırakırken. baştan sorunlu bir evlilik ne kadar gelecek vaad edebilir ki ?

12 yorum:

  1. aaay aman amaan bir eşcinselin heteroseksüel evlilik yapması durumu benim kanımı donduruyor! Ay düşüncesi bile beynimin içinde 40 kedinin tepişip birbirini tırmalaması hissini yaratmaya yetiyor! Allah hepimizi korusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok korkunç miss

      Allah kimsenin başına vermesin

      Sil
  2. çok zor bir karar, iş o noktalara kadar nasıl geldi acaba? elbette aile - çevre baskısı sebebiyle. Ayrıca fen hocasının onca kişi içinden seni bulması sana out olması falan demek oda senin için "bence bu eşcinsel" diye düşündü ve radarları seninkinden! daha iyi çalıştığı için kurup çözmeden pat diye sana açıldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle oldu sanırsam o gay

      iyi birşey mi yoksa kötü birşey mi hala bilmiyorum. hala benim durumumu bilmiyor ama :)

      bu gün ayrıntıları konuştuk. son çocukmuş. annesi babası ölmüş. yalnız kalacağım korkusu sarmış her hücresini. denize düşenin yılana sarılması değil de ne bu

      sonra düşündüm bütün gün benim sonum da mı böyle olacak acaba diye. cevap yok daha bekliyoruz yanıt bulmayı

      Sil
  3. "Benim durumumu bilmiyor ama" ne demek?! Anlatmadın yani?
    Böyle bir şeyi tahmin etmem elbette zor ama senin abarttığını düşünmüyorum. Eşcinsel biri böyle bir evlilik yapıyorsa kendisini terk ediyor demektir. Sonuç; herkes için mutsuzluk!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem o kadar derin bir mutsuzluk ki semi anlatamam

      evet kendimden bahsetmeden oluyor bu olaylar

      Sil
  4. oyh çok kötü oldum okurken :/ yavrum senin adama sarılıp biraz destek vermen konuşman gerekirken adam sana sarılmış. aslında onun sarılınmaya ihtiyacı varmış :/ üzüldüm cidden :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düğün gününü de anlatıcam panda o zaman mhtemelen daha da üzülebilirsin

      Sil
  5. Ne kadar acımasızca..
    Kendi geleceğini kurtarabilmek için bir başkasının geleceğini mahvetmek..
    Bütün içgüdülerini bastırıp kendini eşine adayacaksa bilemem ama çok zor olduğunu düşünüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. imkansıza yakın başarabilen mevcut ama eğer hislerime göre bir birliktelik yaşasaydım çok daha verimli bir fert olurdum yorumunu alıyoruz herbirinden

      Sil
  6. Gerçekten üzücü. Arkadaşının pek zamanı kalmamış ama Duygu Asena'nın Paramparça kitabını acilen okumalı. Kendine pay çıkartabileceği çok şey var diye düşünüyorum.

    Bence "hırsız, herkesi hırsız sanırmış" mantalitesinden çok "kedi kediyi tanırmış" mantalitesine geçersen eğer (kontrollü bir şekilde tabi ki) faydası dokunur zannımca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kedili durumu bilmiyorum nick eğer paylaşırsan çok sevinirim.

      şu saatten sonra arkadaşa eşcinselliğe ait bir bilgilendirmenin yerinde olacağını çok düşünmüyorum. kafası aşure tenceresi gibi. önce kendini sınamalı diye düşünüyorum. artık iki kişliki düşünmeli ya da düşünmeliyiz.

      Sil