5 Ağustos 2013 Pazartesi

alıntılar

"(Eşcinsellik, Kafdağının arkası.Herkes için böyle bu.Herkes bu konuda pek rastgele fikirlere sahip.Hatta bütün bildikleri batıl itikad düzeyinde.Ya bizler? bizler ne kadarını biliyoruz kendimizin? Hiç kimsenin yaşamadan bilemeyeceği bu gizli memleketin bizler ne kadar yerlisi sayılırız ki?)"


***

"(Bir cenneti ararken, bir cenneti yitirdim.Artık masum değilim.Değiliz.Hiç kimse...)"

***

murathan mungan ın "Son İstanbul" kitabınının 89 basımından alıntılar efendim.

gelde soru sorma kendine yine


4 yorum:

  1. oldukça etkili bir cümle :/ gel şimdi neresinden bakarsan bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun süredir düşünüyorum da o gay hakikaten bu kentin yerlisi kim? ah bi bulsam el etek öpüp yanından bir ömür ayrılmayacağım. öğrettiği her şeyi hazmetmek için ruhumda bedenim kulaklardan ve gözlerden oluşacak ama kim bu zat ?

      Sil
  2. anlaşılmaktan çok sevilmeye ihtiyacınız var aslında. Sevdiğin zaman dışlayamıyorsun da çünkü.
    Çünkü sizi sadece sizin gibi olanlar anlar.
    belki de artık "siz" bile dememeliyiz, keşke bu konuşulmak zorunda olmasa.
    her neyse diyordum ki, anlamak için sizden olmak gerekli ama sevmek için değil.
    Her şeye sevgiyle yaklaşmayı bilmeyen insanlar olduğu sürece mutluluk da olmaz dünyada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. helene

      dediklerine katılıyorum.lakin bir şerh düşmekte fayda var. sevgi çok öznel bir durum. kardeşim beni "abi" olarak seviyor ve o sevgi çerçevesinde beni kabul ediyor - ya da ses etmiyor.- annem ha keza.

      ama anlaşılır olmak daha nesnel. mantıksal. daha geçerli. mantığın kabulu kırılmaz bağlar kuruyor. sevgi ise her an beslenmeye ihtiyaç duyan bir gemi haladından ibaret gelen konukları adamızın limanında tutabilmek için

      bizi sadece bizim gibiler anlar meselesinde de empati yetişiyor aslında. ben dilek dilerken dua ederken seven insan değil, empati kurabilen insan diliyorum. tek ihtiyacımız empati.

      notumsu: elbet bu yazdıklarım sevgi olmasa da olur demeye gelmiyor. onsuz daha büyük bir sendrom çıkardı :)

      Sil